Lednový zpravodaj

Vážení klienti,
Doufáme, že „porodní“ bolesti s novým systémem jsou za námi… a že se Vám již všem podařilo přihlásit a rezervace fungují.

A co pro Vás máme v lednu?


Jaké jsou nejčastější dotazy ohledně nového rezervačního systému?

Mám si lekci při provádění rezervace rovnou zaplatit? Pokud jste naším klientem máte zakoupenou permanentku, kartu multisport, nebo vložený depozit tak lekci pouze „objednejte“ – nahoře na liště se rozsvítí text: Úspěch: Rezervace byla úspěšně provedena. A to je celé. To, že u rezervace svítí vykřičník „nerealizována“ znamená, že nebyla dosud uhrazena!! Lekci uhradíte ve chvíli, kdy načtete kartu do našeho systému na recepci. Pokud bude lekce stornována, vyhneme se tak problémům při kontrole a vracení peněz na Váš účet a nám tím ušetříte práci, děkujeme. Pokud máte zároveň permanentku a vložené peníze na depozitu, automaticky se lekce uhradí z vložených peněz a ne z permanentky! Pokud máte kartu multisport, musíte mít pro rezervaci skupinových lekcí vloženo minimálně 120,-Kč, v případě, že rovnou v systému platíte, odečte se částka z depozitu a Vaši multisport kartu již nebude možné pro úhradu lekce použít.
Pokud nemáte dostatek peněz na depozitu můžete si nový vložit, stejně tak zakoupit novou permanentku.
Kdy se spustí aplikace? Aplikace pro android již funguje, nyní se dodělává aplikace pro IOS. Ve chvíli, kdy budou spuštěné obě aplikace, budou aktivní i tlačítka, která odkazují do GooglePlay a AppStore.
Co všechno nový rezervační systém nabízí? Nový systém slouží jako E-shop. Ve svém účtu si můžete dobít depozit.(POZOR! Při depozitu, který je spojený se slevou nejprve částku vyčerpejte a poté dobíjejte  celou novou částku, v opačném případě se vymaže sleva, která byla s původním depozitem nastavena). Koupit členství do posilovny. Zakoupit si nové permanentky.
Dostanu při zrušené lekci  informaci? Lekce se ruší automaticky 3 hod před jejím konáním pokud je nahlášeno méně klientů než 4. Ano, informace bude zaslána emailem i SMS. Zároveň si můžete zkontrolovat konání lekce v rezervačním systému.
Co se stane, když se z aktivity omluvím méně než 12 hodin před jejím začátkem? Lekce se přesune na seznam „čekající storno poplatky“, pokud se lekce plně obsadí, nebo pokud se plně obsadí kapacita kurty na badminton, nebude Vám účtován žádný storno poplatek.

Doufáme, že v novém roce nás všechny čekají jen samé pohodové chvíle a spoustu zdravého pohybu!

VEKTOR tým