BODY & MIND

Harmonie těla, duše a mysli

V dnešní uspěchané době není na škodu čas od času “vypnout”, uvolnit se a hodit za hlavu každodenní stresy. Právě proto jsme pro Vás připravili zónu Body & Mind, kde můžete alespoň na malou chvilku zapomenout na své starosti, a zároveň udělat něco prospěšného pro Vaše zdraví i tělesnou schránku. Z široké nabídky lekcí jógy si u nás určitě vyberete tu, která Vám bude vyhovovat. Pokud chcete zkusit jinou formu volnějšího cvičení, pak je pro Vás vhodné Port de Bras nebo Pilates Institute. Nevíte, co si pod kterou lekcí představit? Níže naleznete podrobnější popis.

OD LEDNA 2020 STARTUJÍ KURZY JÓGY! BLIŽŠÍ INFORMACE 

KDY CVIČÍME? KAŽDÝ DEN!

  Rozvrh jógový sál

Ještě jste u nás nebyli?
Pak využijte možnost první návštěvy ZDARMA!

JÓGA PRO ZDRAVÁ ZÁDA – jemná lekce jógy v pomalém plynutí pozicemi. Zaměřeno na stabilizační systém, posílení centra těla, protažení a posílení zádových svalů. Lekce je vhodná pro úplné začátečníky a pro klienty s lehkými zdravotními problémy.

HATHAJÓGA – je cvičení založené na indické tradici jógy. Prováděním jednotlivých pozic (ásan) a různých dechových technik (pránájáma) se snaží navodit harmonii těla a mysli, rozproudit energii v těle a uvést ji v harmonii s prostředím, ve kterém žijeme. Během klidného a příjemného cvičení se naučíte dýchat plným jógovým dechem, správně provádět jednotlivé pozice, relaxovat a respektovat vaše možnosti, nepřetěžovat tělo a mysl. Cílem cvičení je naučit se naslouchat svému tělu a porozumět mu.

POWERJÓGA – lekce je vhodná pro ty, kteří chtějí zkusit dynamičtější druh jógy, tedy powerjógu. Základním principem cvičení powerjógy je pozdrav slunci a opakování jednotlivých ásan v rytmu dechu a ve „vzorci“ pozdrav slunci. Do pozdravu slunci jsou dosazovány základní dynamické pozice bojovníků a z nich jsou vytvářeny jednoduché sekvence podobných a příbuzných ásan. Na začátku lekce se instruktor věnuje správné technice uvolnění, rozhýbání těla. Lekce končí relaxací.

HORMONÁLNÍ JÓGA – hormonální jóga podle Dinah Rodrigues je dynamická sestava cviků, které vyrovnávají hormonální hladinu ženy. Sestava hormonální jógy je uznávaná po celém světě, má úžasné výsledky proto, že využívá velmi efektivní jógové techniky, které stimulují a podporují funkci žláz s vnitřní sekrecí a tím pomáhá ke správné funkci těla. Lekci hormonální jógy je možné naštívit až po absolvování víkendového kurzu! Pro bližší informace přejděte na webové stránky: www.hormonalnijogapardubice.cz

FLOW JÓGA – jde o jógovou sekvenci ásan v pomalém rytmu v závislosti na dýchání, která vytváří při výdržích v těle krásné teplo. Mezi hlavní benefity patří celková tonizace a posílení organismu. Má pozitivní vliv na stres, napětí a negativní emoce, které si v sobě den co den nosíme. Pomáhá je účinně odplavovat a skvěle Vám pročistí hlavu. Budete se cítit ohebnější, zdravější a plní energie, budete prostě ve “flow”. (Lekce není vhodná pro ty, kteří se cvičením jógy teprve začínají).

SOFT JÓGA – je druh jógy, který je vhodný pro úplné začátečníky. Cvičení probíhá v pomalém tempu, jde o relaxační a strechingovou jógu.

KRANIOSAKRÁLNÍ JÓGA -principem kraniosakrální jógy je rytmus, který pokud je pravidelný a silný, dokáže vytvořit chemii radosti, posílit imunitu díky stimulaci mozkových buněk, ale i ostatních tkání. Pokud tento kraniosakrální rytmus slábne, dostavuje se náchylnost k virovým onemocněním, deprese, roste vnitřní napětí na fasciích těla a dostavuje se i dlouhodobá vyčerpanost a nesoustředěnost s mnoha civilizačními chorobami.

PILATES INSTITUT – je cvičení ve velmi pomalém tempu, při kterém se posilují a formují komplexně celé svalové skupiny. Trénuje se správné držení těla, zlepšuje se flexibilita a rovnováha, za zvuků příjemné hudby dochází k harmonizaci těla a ducha. Pilates Institut je jednou z cest za zdravými zády, prevencí proti zdravotním problémům, ale i pomocí se svalovými disbalancemi.

PORT DE BRAS  jde o originální program, který kombinuje funkční a dynamický strečink s pohyby paží. Koncept je založen na myšlence posilujícího a zároveň rehabilitačního tréninku. Zlepšuje pohyblivost kloubů, pevnost a pružnost svalů, rozvíjí pohybové dovednosti a přispívá k nalezení fyzické a psychické rovnováhy. PortDeBras je pro všechny, nepotřebuje žádné předchozí zkušenosti. Nezáleží na úrovni schopností, ani na věku.

RANNÍ JÓGA – chcete se ráno před prací trochu protáhnout a svůj den tak příjemně nastartovat? Pokud ano, tak je tato lekce přesně pro Vás! 

KUNDALINÍ JÓGA – pokud hledáte cvičení pro pružná záda, silnou imunitu a fungující tělo, pak je tento druh jógy vhodný právě pro Vás. Zaměřuje se na povědomí o sobě sama a na zážitek našeho nejvyššího vědomí. Pojďte se otevřít a najít lásku k sobě.

JÓGA PRO SENIORY – fyzická i psychická síla je u seniorů důležitá v každodenním životě. Jde přece nejen o to přidat léta životu, ale i přidat život létům! Nikdy není pozdě začít cvičit, nikdy není pozdě na jógu. Zkušený lektor, příjemné prostředí a lekce přizpůsobená starším věkovým kategoriím. Pro bližší informace přejděte na webové stránky: www.seniori-pardubice.cz

TANEC A MEDITACE – tyto lekce Vás naučí uvolnit se, projevit emoce, otevřít se a najít pocit svobody v sebevyjádření, naladit se na vlastní tělo. Prostřednictvím tance se to stane zcela přirozeně a my pak můžeme čerpat z moudrosti svého těla a jeho schopnosti léčit sebe sama. V tanci můžeme pocítit svou sílu i něhu, pročistit cestu ke svému srdci, dotknout se krásy své duše a vše vzájemně propojit, a tím uctít svou jedinečnost.