Multifunkční sál

z našich lekcí si vybere každý!

Pokud máte chuť dát si do těla a máte rádi rozmanitost, tak jsou skupinové lekce v multifunkčním sále přímo pro Vás! Pro posílení hlubokého stabilizačního systému je ideální BOSU, naopak Tabata je lekce založené na intervalovém tréninku. Velmi oblíbená je také lekce FUN TONE, která se cvičí každou sobotu! Širokou škálu pomůcek využijete při kruhových a funkčních trénincích a fenomén TRX ani snad není potřeba představovat. Mezi oblíbené hodiny patří také Pěkné tělo, Zadek/břicho, či Problémové partie. Podrobnější popis jednotlivých lekcí naleznete níže. Budeme se těšit na cvičení!

KDY CVIČÍME? KAŽDÝ DEN!

  Rozvrh multifunkční sál

Ještě jste u nás nebyli?
Pak využijte možnost registrace první návštěvy!

BOSU základem tohoto cvičení je speciálně vyvinutá nafukovací kopule, která je z jedné strany plochá a z druhé nafouklá. Balanční cvičení, které stimuluje svaly hlubokého stabilizačního systému, zajišťuje správné držení těla a zdokonaluje rovnováhu, která je k životu nezbytně nutná.

POWER/STRETCH – je druhem cvičení, které kombinuje statické protahování s posilovacími cviky, a vede tak ke zpevnění a protažení svalstva. Bez komplexního protažení těla po posilovně, lekci či dni plném stresu nemůže Vaše tělo správně regenerovat. Proto neváhejte zařadit tuto protahovací lekci do svého cvičebního plánu!

FUNKČNÍ TRÉNINK – je pro ty, kdo chtějí vyměnit bolest v zádech a rostoucí bříško za pevné svaly, kondici a vytrvalost. Po celodenním sezení a jednostranné zátěži je třeba protáhnout svaly a dát si do těla. Ať jsi žena nebo muž, je ti dvacet nebo padesát, zátěž a cviky přizpůsobíme každému – stačí jen chtít a začít.

HIIT – HIGH INTENSITY INTERVAL TRAINING je druh cvičení, při kterém se střídá cvičení (interval) o vysoké zátěži se cvičením o nízké zátěži či s úplným odpočinkem. Není dáno, co se má cvičit, tento typ tréninku lze aplikovat na rozmanitou škálu pohybových aktivit jako je skákání přes švihadlo, posilování s vlastní vahou nebo činkami atd.

KRUHOVÝ TRÉNINK jde o formu cvičení, kdy si vylepšíte nejen Vaše svaly, ale i fyzičku! Procvičíte většinu svalových partií, budete střídat posilovací stanoviště se stanovišti s aerobní (ne aerobikovou ;-)) zátěží. Kombinace posilování a aerobního cvičení vám pomůže spálit přebytečné tuky a vytvarovat svaly a to si přejeme všichni, nebo ne?

PĚKNÉ TĚLO, PROBLÉMOVÉ PARTIE, ZADEK/BŘICHO – pokud je vaším cílem posílit břišní a zádové svalstvo, zpevnit hýždě, zeštíhlit nohy a ruce, nebo snížit podíl tukové složky, tak jsou tyto druhy lekcí přesně pro vás. Budeme cvičit s pomůckami, nebo s vlastním tělem, ale vždy budete odcházet s pocity dobře vykonané práce.

TABATA  je velmi efektivní a náročná metoda intervalového tréninku, při kterém se zvyšuje fyzička i síla zároveň, získáte aerobní kondici i nárůst dynamiky. Jedná se o předchůdce dnešního HIIT tréninku.

TBW – TOTAL BODY WORK  dynamická hodina zaměřená na posílení svalstva celého těla, a to převážně posilováním s vahou vlastního těla.

TRX – závěsný trénink TRX představuje druh cvičení založený na principu využití váhy vlastního těla. Původně pomáhal udržet v kondici vojenské námořnictvo, nyní patří mezi jeho hlavní příznivce profesionální sportovci a oblibu si získává také mezi širokou veřejností.

FUN TONE – je funkční cvičení, které nabízí řadu funkčních cviků s vlastní vahou těla. Během 45ti vteřinového intervalu jsou zapojeny všechny svalové skupiny. Kromě silových a vytrvalostních dovedností rozvíjí FunTone také koordinaci, výbušnost, stabilitu a mobilitu. Cvičíme naboso v rytmu svého dechu.