Multifunkční sál

z našich lekcí si vybere každý!

Pokud máte chuť dát si do těla a máte rádi rozmanitost, tak jsou skupinové lekce v multifunkčním sále přímo pro Vás! Pro posílení hlubokého stabilizačního systému je ideální BOSU nebo čtvrteční HSS, naopak Tabata a HIIT jsou lekce založené na intervalovém tréninku. Širokou škálu pomůcek využijete při kruhových a funkčních trénincích a fenomén TRX ani snad není potřeba představovat. Mezi oblíbené hodiny patří také Pěkné tělo, Zadek/břicho, či Problémové partie. Podrobnější popis jednotlivých lekcí naleznete níže. Budeme se těšit na cvičení!

KDY CVIČÍME? KAŽDÝ DEN!

  Rozvrh multifunkční sál

Ještě jste u nás nebyli?
Pak využijte možnost první návštěvy ZDARMA!

BOSU základem tohoto cvičení je speciálně vyvinutá nafukovací kopule, která je z jedné strany plochá a z druhé nafouklá. Balanční cvičení, které stimuluje svaly hlubokého stabilizačního systému, zajišťuje správné držení těla a zdokonaluje rovnováhu, která je k životu nezbytně nutná.

POWER/STRETCH – je druhem cvičení, které kombinuje statické protahování s posilovacími cviky, a vede tak ke zpevnění a protažení svalstva. Bez komplexního protažení těla po posilovně, lekci či dni plném stresu nemůže Vaše tělo správně regenerovat. Proto neváhejte zařadit tuto protahovací lekci do svého cvičebního plánu!

FUNKČNÍ TRÉNINK – je pro ty, kdo chtějí vyměnit bolest v zádech a rostoucí bříško za pevné svaly, kondici a vytrvalost. Po celodenním sezení a jednostranné zátěži je třeba protáhnout svaly a dát si do těla. Ať jsi žena nebo muž, je ti dvacet nebo padesát, zátěž a cviky přizpůsobíme každému – stačí jen chtít a začít.

HIIT – HIGH INTENSITY INTERVAL TRAINING je druh cvičení, při kterém se střídá cvičení (interval) o vysoké zátěži se cvičením o nízké zátěži či s úplným odpočinkem. Není dáno, co se má cvičit, tento typ tréninku lze aplikovat na rozmanitou škálu pohybových aktivit jako je skákání přes švihadlo, posilování s vlastní vahou nebo činkami atd.

KRUHOVÝ TRÉNINK jde o formu cvičen, kdy si vylepšíte nejen Vaše svaly, ale i fyzičku! Procvičíte většinu svalových partií, budete střídat posilovací stanoviště se stanovišti s aerobní (ne aerobikovou ;-)) zátěží. Kombinace posilování a aerobního cvičení vám pomůže spálit přebytečné tuky a vytvarovat svaly a to si přejeme všichni, nebo ne?

PĚKNÉ TĚLO, PROBLÉMOVÉ PARTIE, ZADEK/BŘICHO – pokud je vaším cílem posílit břišní a zádové svalstvo, zpevnit hýždě, zeštíhlit nohy a ruce, nebo snížit podíl tukové složky, tak jsou tyto druhy lekcí přesně pro vás. Budeme cvičit s pomůckami, nebo s vlastním tělem, ale vždy budete odcházet s pocity dobře vykonané práce.

HSS  neboli hluboký stabilizační systém trupu a páteře jsou svaly, které se podílejí na udržení trupu vůči gravitační síle Země. V rámci tohoto cvičení dochází kombinací cviků k posílení všech svalů břicha, kyčlí, zad a hýždí. Posilování hlubokého stabilizačního systému (CORE) vám zlepší sílu, stabilitu a pohyblivost, potřebnou k vykonávání každodenních činností a rovněž sníží riziko zranění při sportu.


Zdroj: https://www.fyzioklinika.cz/clanky-o-zdravi/hluboky-stabilizacni-system

TABATA  je velmi efektivní a náročná metoda intervalového tréninku, při kterém se zvyšuje fyzička i síla zároveň, získáte aerobní kondici i nárůst dynamiky. Jedná se o předchůdce dnešního HIIT tréninku.

TBW – TOTAL BODY WORK  dynamická hodina zaměřená na posílení svalstva celého těla, a to převážně posilováním s vahou vlastního těla.

TRX – závěsný trénink TRX představuje druh cvičení založený na principu využití váhy vlastního těla. Původně pomáhal udržet v kondici vojenské námořnictvo, nyní patří mezi jeho hlavní příznivce profesionální sportovci a oblibu si získává také mezi širokou veřejností.

FUN TONE – je funkční cvičení, které nabízí řadu funkčních cviků s vlastní vahou těla. Během 45ti vteřinového intervalu jsou zapojeny všechny svalové skupiny. Kromě silových a vytrvalostních dovedností rozvíjí FunTone také koordinaci, výbušnost, stabilitu a mobilitu. Cvičíme naboso v rytmu svého dechu.